کم میارم....

دنیا با همه وسعتش....

شهر با همه شلوغیش....

خونه با همه آرامشش....

قفس بزرگ وترسناکی میشه...

وقتی تو نیستی...وقتی ندارمت....

کم میارم....وقتی کم دارمت!!

ساکنِ شبم ،،.

وقتی ندارمت

با روز و آفتاب غريبم و

ساکنِ شبم ،،،

وقتی ندارمت.......

وقتی ندارمت.......

چه اول هفته......

چه اخرهفته.......

باشد.......

دنیا بی تو هیچ است....

حسرت دنیا

چقدر سخته که بدون اینکه عشقتو ببینی از دنیا بری و حسرت دیدنش تا ابد تو دلت بمونه...

چقدر سخته اخ چقدر سخته خدایا شروع نکرده باختن /چقدر سخته تنهایی و از یاد رفتن/ چقدر سخته یه عمری واسه کاری بجنگی/ چقدر سخته ب هر سختی بخندی.../ حتی فکرش مثل کابوس خدایا/ بیا کابوسمو تبدیل کن ب رویا/ ب رویای قشنگی ک مثل افسانه بودش/ب جایی ک خنده بود و غم نبودش/به جایی ک دردی واسه دیدن نداشت/ گریه هیچ مردی خندیدن نداشت.../جایی ک من و تو ما میشدیم/ این همه من و من و منم نداشت/ جایی ک نامه هاش ایمیلی نبود /جایی ک معیارامون غلط نبود/هر روزش روز عشق بود و عشق/ توی تقویم جمعه هاش تعطیل نبود/ کاش این رویا حقیقت بودش/ کاش این رویا فقط رویا نبود/کاش این رویا فقط رویا نبود.....