کم میارم....
دنیا با همه وسعتش....
شهر با همه شلوغیش....
خونه با همه آرامشش....
قفس بزرگ وترسناکی میشه...
وقتی تو نیستی...وقتی ندارمت....
کم میارم....وقتی کم دارمت!!
شهر با همه شلوغیش....
خونه با همه آرامشش....
قفس بزرگ وترسناکی میشه...
وقتی تو نیستی...وقتی ندارمت....
کم میارم....وقتی کم دارمت!!
+ نوشته شده در شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت 7:37 توسط محمد
|
تو هدیه الهی زندگی من هستی.