راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود ! تو … هیچ کجا نیستی…
+ نوشته شده در شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت 17:17 توسط محمد
|
تو هدیه الهی زندگی من هستی. نیمه بهتر من، در هر تپش قلبم حضور تو را احساس میکنم. بی تو من یک کالبد یخ زده ام که هیچ چیز او را به حرکت وانمیدارد. آری، اینها حرفهای دل من است برای تو که هر لحظه و همیشه دلتنگت هستم.