خواهم ماند
چقدر زود عادت میکنیم
به این نشد،یکی دیگر!
نه!
من دلم را به این قانع نمیکنم
نمیخواهم تجربه باشی تا بعد ها درست تر رفتار کنم
من دلم میخواهد خودم را اصلاح کنم که تورا بهتر داشته باشم
من مردِ این نشد،یکی دیگر ها نیستم
من مردِ شعار دادن و این حرف ها نیستم
من
پای تو
گریه میکنم
ضعیف میشوم
میشکنم
ولی خواهم ماند...
+ نوشته شده در سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت 10:47 توسط محمد
|
تو هدیه الهی زندگی من هستی.