عزیزم ، زیباترین لحظه زندگیم را صرف با تو بودن میکنم...
چقدر دلم هواتـــو کرده
+ نوشته شده در شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت 15:41 توسط محمد
|
تو هدیه الهی زندگی من هستی. نیمه بهتر من، در هر تپش قلبم حضور تو را احساس میکنم. بی تو من یک کالبد یخ زده ام که هیچ چیز او را به حرکت وانمیدارد. آری، اینها حرفهای دل من است برای تو که هر لحظه و همیشه دلتنگت هستم.