نفسی

لمسِ قشنگی ست واژهیِ "خوشبختی"... و من خوشبخت ترینم با #تو😍 همین که قلبم به شوقِ تو میتپد، همین که میدانم دوستم داری، برایم کافیست...!
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت 11:39 توسط محمد
|
تو هدیه الهی زندگی من هستی.