عزیزم ، زیباترین لحظه زندگیم را صرف با تو بودن میکنم...
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت 7:25 توسط محمد
|
تو هدیه الهی زندگی من هستی. نیمه بهتر من، در هر تپش قلبم حضور تو را احساس میکنم. بی تو من یک کالبد یخ زده ام که هیچ چیز او را به حرکت وانمیدارد. آری، اینها حرفهای دل من است برای تو که هر لحظه و همیشه دلتنگت هستم.